وزیر ارشاد در پیامی درگذشت عیسی بخشی، هنرمند موسیقی خراسان شمالی، را تسلیت گفت تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی
سرخط خبرها

معرفی کتاب «شکست عادت‌های کهنه» | عادت‌های قدیمی تان را ضربه فنی کنید

  • کد خبر: ۵۳۸۰۸
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
معرفی کتاب «شکست عادت‌های کهنه» | عادت‌های قدیمی تان را ضربه فنی کنید
«شکست عادت‌های کهنه» (چگونه خود جدیدی خلق کنیم؟) اثری تازه از دکتر جو دیسپنزاست، کسی که در زمینه علوم عصب شناسی، بیولوژی سلولی، شکل گیری حافظه و افزایش طول عمر مطالعات فراوانی انجام داده است.
به گزارش شهرآرانیوز - «شکست عادت‌های کهنه» (چگونه خود جدیدی خلق کنیم؟) اثری تازه از دکتر جو دیسپنزاست، کسی که در زمینه علوم عصب شناسی، بیولوژی سلولی، شکل گیری حافظه و افزایش طول عمر مطالعات فراوانی انجام داده است. دکتر دیسپنزا با تصویربرداری از مغز ده‌ها هزار بیمار در سراسر دنیا و به مدت بیش از ۲۰ سال، به این نتیجه جالب می‌رسد که هرچه مغز سالم‌تر باشد، ما خوشحال تر، سالم تر، ثروتمندتر و داناتر خواهیم بود و تصمیم‌های درست تری خواهیم گرفت.
 
در نتیجه انسان‌های موفق تری خواهیم بود و عمر طولانی تری خواهیم داشت. نکته جالب‌تر این است که این فقط ضربه فیزیکی نیست که به مغز آسیب وارد می‌کند، بلکه تفکر منفی و برنامه ریزی نامناسبی نیز که درگذشته یاد گرفته ایم می‌تواند بر مغز ما اثر منفی بگذارد. همه این‌ها در حالی است که بیشتر ما در زندگی خود دچار ضربه‌ای شده ایم که باید هرروز با اثر زخم آن زندگی را سر کنیم. درست است که تفریحات سالم مغزی مانند رژیم غذایی مناسب و ورزش و رساندن برخی مواد خاص به مغز برای فعالیت درست آن ضرورت دارد، اما افکار لحظه‌ای ما تأثیر عمیق تری بر بهبودی مغزمان دارند. البته گاهی هم به ضرر ما عمل می‌کنند.
 
دکتر دنیل جی امن، یکی از همکاران دکتر دیسپنزا، درباره تأثیر مطالعه این کتاب می‌گوید: من عادت‌های مغزی ناسالم زیادی داشتم -این را اسکن مغزی سرم می‌گفت-، اما با به کارگیری توصیه‌های این کتاب پس از ۲۰ سال مغزی جوان‌تر از قبل داشتم. مغز شما هم به همین میزان تغییرپذیر است، البته اگر عزمتان را جزم کنید و با توصیه‌های این کتاب، گام به گام پیش بروید.



شکست عادت‌های کهنه

نویسنده: جو دیسپنزا 
 
مترجم: روزبه ملک زاده و هیمن برین
 
تعداد صفحات: ۳۶۸ صفحه 
 
قیمت: ۶۳ هزار تومان
 
 نشر: پردیس آباریس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->